Receptionen: 08-771 70 50
Sms: 0735-108 101

Bokningsförfråga Riskettan för bil

Observera att ett utbildningsdatum du önskar här nedan redan kan vara fullbokat. Vi mailar dig en bekräftelse gällande din plats (vi uppdaterar kursdatumen manuellt vart eftersom platser blir bokade).

Vi vill att deltagarna på denna kurs ska vara på plats i lokalen 15 min innan kursstart.

Kursdatum Risk 1

• Torsdag den 28/3-24, kl. 16:00 – 19:30.
  • Torsdag den 9/4-24, kl. 16:00 – 19:30.

Betalning sker lämpligast i förskott för att vi ska kunna förbereda och komma igång i tid. Betalinformation erhålls i din bokningsbekräftelse. Väljer du att betala på plats på körskolan på kursdagen tillkommer en administrationsavgift på 50 kronor per kursdeltagare. Avgiften kan betalas så snart bekräftelse på din plats kommit dig tillhanda. Vid frågor hör av dig till oss på körskolan.

AVBOKNING ska ske senast kl. 13.00 två vardagar innan kurstillfället. Vid senare avbokning kommer du att debiteras kursavgiften.

Samtliga fält ska fyllas i

Bokningskopia skickas till

Dina uppgifter

Avbokningsregler och Villkor
    1: Jag accepterar skolans avbokningsregler, d.v.s att jag ska ringa och avboka före kl: 13.00 två vardagar innan kursdag.
    2: Om jag inte kommer på en bokad tid eller bokar av försent accepterar jag att jag måste betala ändå.
    3: GILTIG FRÅNVARO; Vid Sjukdom eller annat oförutsett hinder, kan intyg komma att krävas.
    4: Jag har tagit del av gällande dagspriser och är införstådd med att dessa priser kan ändras under utbildningens gång.
    5: Jag känner till och accepterar att innehållet i ett köpt paket gäller i 1 år från inköpstillfället.
    6: Om min ordinarie lärare är sjuk accepterar jag att jag kan få någon annan lärare.
    7: Jag är införstådd med att detta endast är en förfrågan på bokning och att platsen inte är spikad förrän jag fått en separat bokningsbekräftelse.

Bocka i för att godkänna ovan villkor innan du skickar

En automatisk kopia kommer att skickas till din angivna e-post. Kontrollera gärna skräpmappen ifall vi hamnat där.